Περιφερειακός Σταθμός του Ελληνικού Υδροβιολογικού Ινστιτούτου
By diaxiristisPublished On: May 29, 1945Categories: History0 wordsViews: 2
Από την ενσωμάτωση των Δωδεκανήσων το 1945 και έως το 1963, το Ινστιτούτο λειτούργησε ως Περιφερειακός Σταθμός του Ελληνικού Υδροβιολογικού Ινστιτούτου, υπό την εποπτεία της Ακαδημίας Αθηνών.